Canta fort, Rocafort!
Aquest any hem escrit una nova cançó per presentar al FestiÇó, que es farà el proper dia 18 de març de 2012. El títol de la cançó és força original:
La cançó que hem escrit aquest 2012 parla de molt, sense dir exactament res. És una cançó que parla d'un ANIVERSARI, més aviat d'un CENTENARI, sense que ningú pugui afirmar ni negar res; perquè tot queda suspès en l'aire, deixant a cadascú la llibertat de pensar o d'imaginar a què es refereix.
Tanmateix, també és una cançó que parla de moltes més coses: dels animals, de la relació entre la natura i la ciutat (amb els humans) i de l'EDUCACIÓ EN EL LLEURE. Però si d'alguna cosa tracta aquesta cançó és de VALORS, per això no és estrany trobar-hi paraules com reciclatge, compartir amb alegria, treballar en grup, lluitar contra la pobresa, ajudar sempre als demés...
En el fons és una cançó que parla de nosaltres, els ESCOLTES, de tot el que vivim, creiem, pensem... tot el que ens IDENTIFICA!
Tortuga centenaria.pdf (244,8 kB)
© 2011 Todos los derechos reservados.